ورود بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار گردشگر به استان اردبیل/ آمادگی ستاد سفر استان برای موج سوم سفرها

استاندار اردبیل گفت: از ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ بیش از یک میلیون و ۳۰۰هزار گردشگر به استان اردبیل سفر کردند.

سیدحامد عاملی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث آریا گفت: در ایام عید نوروز شاهد ورود بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار گردشگر به استان اردبیل بودیم که در این مدت بیش از ۲۳۶ هزار اقامت رسمی در مراکز اقامتی استان به ثبت رسیده و حدود ۲۴ هزار نفر از موزه‌های استان بازدید داشته‌اند.

استاندار اردبیل افزود: ستاد خدمات سفر استان اردبیل پیش از آغاز سفرهای نوروزی با تشکیل جلسات متعدد اقدامات لازم را برای ایام پیک سفرها انجام داده بود و با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود استان اردبیل در موج سوم سفرها و همزمان با تعطیلات عید فطر شاهد حضور گردشگران بیشتری باشد، این ستاد فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

او تاکید کرد: ۳۰ دستگاه خدمات رسان از ابتدای تشکیل ستاد خدمات سفر استان اردبیل در حوزه سفرهای نوروزی فعالیت خود را آغاز کردند و فعالیت بیش از ۳۰۰ نفر در روزهای تعطیل در قالب ستاد خدمات سفر و انجام تهمیدات لازم شرایط مناسبی را برای مسافران نوروزی فراهم کرده بود.  

عاملی ادامه داد: استان اردبیل در یک سال گذشته در حوزه گردشگری عملکرد قابل توجهی داشته و کسب رتبه اول کشور در بازاریابی خارجی نشان دهنده توسعه صنعت گردشگری در استان است که این روند در سال ۱۴۰۳ نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012102558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha