محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال اجرا می شود

رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده استان البرز خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، سرهنگ پیمان کرمی امروز سه‌شنبه ۲۱ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: براساس برنامه ریزی با توجه به حجم ترافیک ،تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ صبح روز های چهارشنبه و پنجشنبه ۲۲ و ۲۳ فروردین ماه جاری از کرج به سمت مازندران یک طرفه می شود.

رئیس پلیس راه البرز افزود: تردد وسایله نقلیه از ساعت ۸:۳۰ روز جمعه ۲۴ فروردین ماه جاری از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شده و همچنین تردد از مازندران به سمت کرج سه ساعت بعد یک طرفه می شود.

او گفت: تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده تونل کندوان برای افراد محلی میسر است. درصورت ترافیک سنگین تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ صبح از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت چالوس ممنوع خواهد شد.

کرمی ادامه داد: مسافران هنگام سفر ضمن رعایت سرعت مطمئنه از عجله و شتاب پرهیز کنند. ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی در جاده های استان البرز مستقر شده‌اند.

رئیس پلیس راه البرز خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012102566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha