ترافیک پر حجم و نیمه سنگین در جاده چالوس

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال و جاده چالوس خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، سرهنگ احمد شیرانی امروز سه‌شنبه 21 فروردین، درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در سراسر کشور در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران – شمال به خصوص در محدوده انتهایی آزادراه هستیم. در مسیر جنوب به شمال محور چالوس در حدفاصل پل زنگوله تا هریجان نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا نیمه سنگین است، افزود: در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و محور شهریار – تهران در محدوده شهر قدس نیز ترافیک پرحجم و نیمه‌سنگین گزارش شده است.

او همچنین درباره وضعیت جوی جاده‌ها از بارش باران در برخی از محورهای استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: لازم است که رانندگان در شرایط بارندگی با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و از ضمن دقت کافی به مسیر مقابل خود از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر با این دو شماره تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012102574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha