نخستین جشنواره عکس روستایی و عشایری رضوی با انتخاب عکاسان برتر به کار خود پایان داد

دبیر نخستین مسابقه عکس روستایی و عشایری گفت: این جشنواره از سری برنامه‌های ششمین جشنواره روستا و عشایری آسمان هشتم (جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)) با انتخاب عکاسان برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، قدیر وقاری‌شورچه امروز سه‌شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر افزود: این جشنواره عکس با استقبال عکاسان مطرح و دیگر عکاسان جوان روبه‌رو و در مجموع ۱۴۸۳ قطعه عکس متعلق به ۱۶۳ عکاس از سراسر ایران به دبیرخانه جشنواره رسید.

دبیر نخستین مسابقه عکس روستایی و عشایری ادامه داد: داوری این دوره بر عهده محمدرضا پهلوان، حامد نیرومند قوچانی و اصغر بشارتی بود و مسولیت فنی دبیرخانه را  مهدی وقاری بر عهده داشت.

او تصریح کرد: روز گذشته با حضور سید جواد رفایی و سعید زمانی به نمایندگی از جشنواره بین المللی امام رضا ( ع)در مدت ۱۴ ساعت داوری، عکاسان برتر شناخته شدند.

وقاری‌شورچه ادامه داد: رقابت عکاسان در سه بخش عکاسان آزاد، عکاسان روستایی و عکس‌های آرشیوی با موضوع فرهنگ رضوی در زندگی مردم برگزار شد که ۶۴ اثر در بخش آزاد، ۲۹ اثر در بخش روستایی  و پنج اثر در بخش آرشیوی به بخش نمایشگاه و داوری نهایی راه پیدا کردند.

دبیر نخستین مسابقه عکس روستایی و عشایری اظهار کرد: در بخش آزاد سه اثر برتر متعلق به سه عکاس حائز رتبه اول تا سوم و پنج اثر  شایسته تقدیر و در بخش عکاسان روستایی سه عکاس مقام  اول تا سوم و دو نفر شایسته تقدیر و در بخش آرشیوی نیز یک اثر برتر و یک شایسته تقدیر توسط گروه داوران شناخته و  انتخاب شدند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012202607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha