شمس الدین فرزادی پور، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفتوگو با خبرنگار میراثآریا گفت: مهمترین دستاورد این شرکت در سفرهای نوروزی به واسطه تقارن سال نو و ماه مبارک رمضان این بود که خدمات به صورت روان به مسافران ارائه شد.
او در ادامه با اشاره به اقداماتی که در این شرکت برای رفاه حال مسافران صورت گرفته، اظهار کرد: از همان ابتدای ابلاغ طرح نوروزی ستاد سفرهای نوروزی در شرکت، تشکیل هر آن چه که میتوانست متناسب با رضایت مسافران باشد در دستور کار قرار گرفت.
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: طی سفرهای نوروزی با مجموع ۱۱۰۱ پرواز در این ایام توانستیم خدمات مناسبی را در اختیار مسافران قرار دهیم که از این تعداد ۹۵۶ پرواز برنامهای و ۱۴۵ پرواز به صورت فوقالعاده انجام شد.
فرزادی پور با اشاره به این که ایمنی و کاهش تأخیرات مهمترین موضوع کاری هواپیمایی جمهوری اسلامی بود، گفت: میانگین تأخیرات پروازها در ایام نوروز به ۱۲ دقیقه رسید که نشان از کاهش ۵۷ درصدی تأخیرات نسبت به سال گذشته داشت. ضمن این که بیشتر تأخیرات نیز به دلیل شرایط نامساعد جوی در سفرهای نوروزی ایجاد شدند.
وی ادامه داد: طی ایام نوروز با بیش از ۹۰ هزار وعده غذایی افطاری و سحری در خدمت مسافران بودیم و در روزهای ۲۹ اسفند و یکم فروردین در همه پروازها سفره هفت سین برپا شد که بسیار هم مورد استقبال مسافرین قرار گرفت.
انتهای پیام/
نظر شما