کاهش ۶۳ درصدی فوتی‌های تصادفات جاده‌ای در عید فطر/ محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی

رئیس پلیس راه کشور از فوت۷۰ نفر در تصادفات تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: با این حال خوشبختانه نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش ۶۳ درصدی فوتی‌ها هستیم.

سردار حسن مومنی در گفت‌وگو با میراث‌آریا، اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی از صبح جمعه در جاده چالوس و آزادراه تهران -شمال اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راه کشور، با بیان اینکه طرح ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر از ۲۱ فروردین آغاز شده است و تا ۲۵ فروردین در جاده‌های کشور اجرا می‌شود، افزود: در حال حاضر تردد روان در اکثر محورهای کشور گزارش شده است.

او ادامه داد: در طول اجرای این طرح خوشبختانه شاهدکاهش آمار جانباختگان تصادفات به میزان ۶۳ درصد بودیم و همچنین شمار مصدومان تصادفات هم ۱۷ درصد کاهش یافته است.

سردار مومنی تاکید کرد: اما با این وجود متاسفانه در این مدت ۷۰ نفر از هموطنان در تصادفات جان خود را از دست دادند و ۲۲۲۳ نفر هم مصدوم و مجروح شده‌اند.

او با اشاره به بازگشایی قطعه ۲ آزادراه تهران- شمال خاطرنشان کرد:‌ امسال مثل سال‌های گذشته محدودیت‌های ترافیکی برای مردم بومی و محلی ایجاد نمی‌کنیم و این هموطنان می‌توانند از مسیر قدیم کرج - چالوس تا تونل کندوان تردد داشته باشند ولی آن دسته از هموطنانی که قصد رفتن به سمت چالوس را داشته باشند از ساعت ۷ به بعد از میدان امیرکبیر نمی‌توانند تردد کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012402679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha