شهرستان کوهرنگ با استقبال مسافران و گردشگران همراه شد

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: شهرستان کوهرنگ در نوروز و تعطیلات عید فطر امسال با استقبال مسافران و گردشگران همراه شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، هادی قاسمی نافچی روز جمعه ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در بازدید از تأسیسات گردشگری شهرستان کوهرنگ تأکید کرد: این شهرستان جاذبه‌های گردشگری خاص و ویژه‌ای دارد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: مناطق گردشگری بکر و دست‌نخورده در شهرستان کوهرنگ زمینه افزایش جذب مسافران و گردشگران به این شهرستان را فراهم کرده است.

او تصریح کرد: در این راستا تقویت زیرساخت‌های گردشگری شهرستان کوهرنگ از مهم‌ترین برنامه‌های اولویت‌دار اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود.

قاسمی یادآور شد: به‌همین منظور بهره‌مندی از توان بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در دستور کار اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012402708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha