مسابقه عکاسی جاذبه‌های گردشگری خنداب برگزار شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردگری و صنایع دستی شهرستان خنداب از برگزاری مسابقه عکاسی از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، احمد میرزایی گفت: به مناسبت عید سعید فطر و جهت ترویج فرهنگ و هنر روز گذشته جمعه ۲۴ فروردین ماه رویداد مسابقه عکاسی از جاذبه‌های شهرستان خنداب به همت این اداره در بازارچه صنایع دستی این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خنداب افزود: این مسابقه با هدف شناخت هر چه بهتر جاذبه‌های شهرستان خنداب برگزار شد و به پنج نفر از کسانی که عکسشان بازدید بالاتری داشته باشد جوایز ارزنده‌ای از طرف اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خنداب اهدا می‌شود.

او با بیان اینکه عکس‌های برگزیده این مسابقه برای معرفی جاذبه‌ها در فضای مجازی به نمایش در می‌آید، بیان کرد: شهرستان خنداب دارای جاذبه‌های گردشگری و طبیعی بسیار است که نیازمند شناساندن و معرفی هستند و برگزاری این گونه مسابقه‌ها کمک زیادی به این موضوع می‌کند.

میرزایی خاطرنشان کرد: در این بخش نفر اول فاطمه نعیمی، نفر دوم حسام شرفی، نفر سوم رضا حسینی، نفر چهارم محمدرضا سلیمی و نفر پنجم فاطیما نعیمی نفرات برتر شدند و جوایزی به برندگان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012502739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha