علیصدر نگین گردشگری استان

استاندار همدان در جلسه ستادخدمات سفر با بیان اینکه فعالیت دبیرخانه ستاد سفر استان همدان دائمی شود، گفت: از امروز برای نوروز ۱۴۰۴ و تعطیلات تابستان پیش رو برنامه‌ریزی شود.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، علیرضاقاسمی فرزاد، شنبه ۲۵ فروردین در اولین جلستاد ستاد در سال نو گفت: جاذبه های پر گردشگر همچون غارعلیصدر که نگین گردشگری استان است و باغ موزه دفاع مقدس در استان توانستند گردشگران متعددی را به خود جذب کنند و خدمات مطلوبی به مسافران ارائه دهند.

استاندار همدان به جایگاه متمایز باغ موزه دفاع مقدس همدان اشاره کرد و گفت : باغ موزه یکی از ظرفیت‌های پرافتخار استان است که توانسته است خیل عظیمی از علاقه‌‍مندان این حوزه را به خود جذب کند. امیدواریم  در ایام پرمسافر آتی برنامه‌ای مدون شود تا بازدید از باغ موزه دفاع مقدس استان برای مردم ایران رایگان باشد. این مهم نیازمند برنامه‌ریزی است و امیدواریم برای تعطیلات آتی برنامه‌‍ای مدون تدوین شود.

علی‌رضا قاسمی‌فرزاد عنوان کرد: گردشگران در نوروز ۱۴۰۳ توانستند خدمات مطلوبی را از ارگان‌های متعدد دریافت کنند تا با امنیت سلامت که با هیچ مقیاس و میزان قابل اندازه‌گیری نیست این ایام را پشت سر بگذارند.

او با تشکر و قدردانی از روسای کمیته‌های ستاد خدمات سفر و فرمانداران شهرستان‌ها به روزهای پرکار پایان سال که همزمان با برگزاری انتخابات بود اشاره کرد و گفت: تلاش و حضور اعضای ستاد سفر استان و مسئولان کمیته‌ها و همه خادمان سفر قابل تقدیر است چرا که با همه حجم بالای کار، اما استان توانست خدمات مطلوبی به گردشگران ارائه دهد.

استاندار به تلاش حوزه حمل و نقل و راهداری در استان اشاره کرد و گفت: این مهم قابل تقدیر است که در طول دو سال گذشته حتی یک لحظه هم راه‌ها بر ما بسته نبود و با مدیریت هوشمند و بررسی نقاط حادثه‌خیز و تلاش راهدارانی که حتی شبانه روز لحظه‌ای آرامش نداشتند شرایطی در استان فراهم شد که هیچ مسافری در بین راه‌های مواصلاتی استان همدان نماند.

او به رفع نقاط حادثه‌خیز استان از ۵۲ نقطه به ۳۱ نقطه اشاره کرد و گفت: امیدواریم در آینده نزدیک ۲۱ نقطه حادثه‌خیز هم رفع خطر شود تا آمار تصادفات استان به صفر برسد.

قاسمی‌فرزاد تأکید کرد: جلسات ستاد سفر با نظم بیشتری ماهی یکبار برگزار شود و اعضای جلسه بازنگری و برای حضور یا حذف افراد جدید دبیر ستاد تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

استاندار همدان به وظیفه نظارتی دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: برای ارائه خدمات مطلوب هر نظارتی لازم است انجام شود و با متخلفان برخورد شود و این مهم در دستور کار قرار گیرد. در پایان جلسه ستاد سفر نیز از اعضای ستاد، از طرف مسئولان ستاد تقدیر و تشکر با اهدای لوح به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012602785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha