صدور ۲ موافقت اصولی در حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری اردبیل

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از صدور ۲ موافقت اصولی از ابتدای سال خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، نگار سریع‌الاطلاق امروز ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ گفت: از ابتدای سال دو موافقت اصولی برای متقاضیان طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان صادر شده است.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: دو طرحی که موافقت اصولی آنها از سوی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل صادر شده است مربوط به یک مجتمع گردشگری در شهرستان نمین و یک واحد بومگردی در شهرستان مشگین‌شهر است.

او تاکید کرد: حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این طرح‌ها بیش از ۷۰ میلیارد تومان است و انتظار می‌رود که با اجرای آنها شاهد اشتغالزایی حداقل برای ۲۸ نفر باشیم.

سریع‌الاطلاق ادامه داد: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه وظایف این اداره کل حمایت می‌کند و تلاش می‌کنیم در کمترین زمان مجوزهای لازم را برای سرمایه‌گذاران متقاضی صادر کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403013003060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha