نخستین جلسه رفع مشکلات تاسیسات گردشگری سیستان و بلوچستان در سال جدید برگزار شد  

سرپرست برنامه‌ریزی سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از برگزاری نخستین جلسه پیگیری مشکلات تاسیسات گردشگری استان در سال جدید خبر داد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، محمدعلی ابراهیمی اول اردیبهشت ماه اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۳ به فرمایش مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم و لزوم برنامه‌ریزی جهت رفع مشکلات سرمایه گذارانی که در فرایند اخذ مجوز، مشکلات پروژه های زیرساخت ناتمام و طرح های سرمایه گذاری غیرفعال، اجرای پروژه، بهره‌برداری از تسهیلات، ارائه خدمات در تاسیسات گردشگری و... دچار مشکل هستند، با هماهنگی اداره کل سرمایه‌گذاری استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان دبیرخانه و ارگان‌های مرتبط جلسه‌ای برگزار و تمامی موارد مورد بررسی قرار گرفت.  

سرپرست اداره برنامه‌ریزی سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: در همین راستا ابتدا جلسات کارشناسی برگزار و چالش‌ها و مشکلات پیش‌روی سرمایه‌گذار احصا و مورد بررسی قرار گرفت و گفت وگوهایی نیز با فعالان بخش خصوصی انجام شد.  

او ادامه داد: دیدارهای چهره به چهره و حضوری با مردم و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جزو مواردی است که همواره مورد تاکید این اداره کل بوده و در سال گذشته نیز ۱۲ جلسه حضوری به همین منظور برگزار و بخش عمده‌ای از مشکلات برطرف شد که در سال جدید نیز این روند با قوت ادامه خواهد داشت.  

به گفته ابراهیمی، در سال جدید نیز به منظور پیگیری مشکلات یکی از تاسیسات گردشگری در شهر زاهدان با حضور نهادها و ارگان‌های مرتبط جلسه‌ای برگزار و تصمیمات مناسبی برای رفع مشکل سرمایه‌گذار بخش خصوصی به منظور تسریع در امور گرفته شد.  

او تصریح کرد: ارتباط‌های چهره به چهره مردمی با فعالان حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جزو تاکیدات جدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان است که شخصاً نیز در این جلسات حاضر شده و از نزدیک موارد را مورد بررسی قرار می‌دهند تا سریع‌مسیر ورود سرمایه گذاران هموار شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020200079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha