اصلاح روش‌ و ارتقاء کیفیت خدمت رسانی فرودگاهی در نوروز انجام شد/ معرفی برترین فرودگاه‌های کشور در تعطیلات ابتدای سال

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از پایش شاخص رضایتمندی مسافران از فرودگاه‌های کشور در سفرهای نوروزی خبر داد.

رضا نخجوانی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا با اشاره به نتایج پایش شاخص رضایتمندی مسافران از فرودگاه‌های کشور در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳، گفت: فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با کسب شاخص رضایت ۷۵ درصدی حاصل از ثبت حدود ۱۳۲ هزار بازخورد توسط مسافران در رتبه نخست و به ترتیب فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با کسب شاخص رضایت ۷۳ درصد، فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز با شاخص رضایت ۷۲.۳ درصد، فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان با شاخص رضایت ۷۲ درصد و فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز با کسب شاخص رضایت ۷۱.۸ درصدی در رقابتی بسیار نزدیک و تنگاتنگ به عنوان برترین فرودگاه‌های کشور در بازه سفرهای نوروزی سال جاری قرار گرفتند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خاطرنشان کرد: در راستای صیانت از حقوق شهروندی در حفظ نظم، امنیت و ارتقای جامعه و الزامات بین‌المللی وضع شده جهت ارائه خدمات شایسته‌تر، افزایش سطح رضایت مسافران از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و به همین منظور همکاران ما در این مجموعه با بهره‌گیری از ابزارهای به‌روز و مکانیزه سنجش سطح رضایتمندی مسافران و پایش مداوم و آنلاین شاخص‌ها تلاش می‌کنند تا نتایج مطلوبی در جهت شناسایی نقاط ضعف و قوت، همچنین رفع مشکلات، اصلاح و بهبود روش‌ها و ارتقاء کیفیت در خدمت رسانی فرودگاهی ایجاد کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020500234
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha