پیوست‌های فرهنگی گردشگری باید فراگیر باشد

امام جمعه شهرستان زرندیه در مراسم تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان گفت: پیوست‌های فرهنگی گردشگری باید جامع، فراگیر و همه جانبه باشد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره کل  میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، آیین تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان زرندیه روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجموعه بوم‌گردی روستای حسین آباد شهرستان زرندیه برگزار شد. 

حجت‌الاسلام ابراهیمی، امام جمعه شهرستان زرندیه در این آیین که به منظور تجلیل از تلاش رؤسای کمیته‌های اجرایی ستاد تسهیلات سفرهای شهرستان برگزار شد، گفت: این توفیق‌ها در سایه همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و متولیان عرصه گردشگری شهرستان حاصل شده است و از این همت و تلاش مجموعه مدیران و فعالان در این عرصه تشکر می‌کنم. 

محمود مرادی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی با تاکید بر ظرفیت‌های بالقوه شهرستان زرندیه در حوزه تاسیسات گردشگری، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، بناهای تاریخی و طبیعت زیبا و بکر آن گفت: استان مرکزی برای گردشگران، استانی عبوری است و هنوز نتوانستیم از اقتصاد آن بر پایه گردشگری در این استان بهره ببریم. 

او افزود: شهرستان زرندیه ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری دارد و شناساندن این ظرفیت‌ها موجب خواهد شد تا زرندیه به مقصد گردشگری تبدیل شود. 

زهرا رنجبر، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرندیه در این مراسم با اشاره به تشکیل مستمر جلسات ستاد خدمات سفر گفت: فعالیت کمیته‌های مربوطه موجب شد تا زیرساخت‌های مناسب برای حضور مسافران و گردشگران در نوروز امسال فراهم شود. 

ابوالقاسم مهری فرماندار زرندیه درحاشیه این مراسم گفت: می‌طلبد تا این شهرستان از یک منطقه و گذرگاه عبوری به یک نقطه اقامتی و  مقصد گردشگری تبدیل شود. 

علی ضیایی، شهردار مامونیه نیز در آیین تجلیل از خادمین ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز بیان کرد: احداث نوروزگاه شهری و زیباسازی المان‌های شهری مامونیه مورد استقبال مسافران و گردشگران قرار گرفت و گامی در راستای توسعه صنعت گردشگری شهرستان برداشته شد. 

در پایان این مراسم از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ با اهدای لوح تجلیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020500259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha