مشکل استانداردسازی تاسیسات گردشگری کرمانشاه حل می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه بر لزوم حل مشکلات استانداردسازی تاسیسات گردشگری شهرستان کرمانشاه تاکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه در جلسه‌ای که در خصوص بررسی مشکلات و درخواست‌های تعدادی از اماکن اقامتی و مهمانپذیر های شهرستان کرمانشاه با محوریت استانداردسازی برگزار شد، اظهار کرد: موضوع استانداردسازی برنامه‌ای کلی با دستورالعمل کشوری است که بر اساس این دستورالعمل باید هم شرکت استانداردسازی و هم اماکن اقامتی اقدام لازم را انجام دهند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تا مشکلات موجود در این مسیر را با دقت بررسی و در چارچوب قانون رفع کنیم، افزود: اماکن اقامتی از اصلی‌ترین زیرساخت‌های حوزه گردشگری هستند و بروز رسانی و استانداردسازی باید برای این اماکن اجرا شود.

او تصریح کرد: اما شرایط و وضعیت این اماکن نیر باید مدنظر قرار گرفته شود و هر دو طرف مدیریت مجموعه تاسیسات و شرکت مجری طرح با اتخاذ رویکردی همسو برای پیشرفت و همکاری و همگرایی گام بردارند. 

فرمانی گفت: لازمه این همکاری و تعامل در قدم اول شناسایی چالش‌ها و مشکلات، اخذ و استماع مشکلات مدیران اماکن اقامتی، بررسی عملکرد شرکت استانداردسازی و در نهایت اتخاذ راهکار و حرکت در این مسیر است.

او با بیان اینکه شایسته است با این روند و برنامه این قبیل جلسات برگزار شود تا بدون اطاله وقت بهترین نتیجه حاصل شود، تاکید کرد: با همه توان برای حل مشکلات استانداردسازی تاسیسات گردشگری اقدام خواهیم کرد. 

در ادامه جلسه نیز هر یک از مدیران این اماکن مشکلات خود را با مقوله استاندارد سازی و شرکت مربوطه مطرح و موارد مطروحه از سوی شرکت بررسی و به تفکیک هر یک از مشکلات بررسی و رسیدگی شد.

لازم به ذکر است در شهرستان کرمانشاه ۹  هتل و ۱۶ مهمانپذیر و در استان ۲ شرکت مجری استاندارد سازی فعالیت دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020700314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha