دوره آموزشی برندسازی و بسته‌بندی صنایع‌دستی در شوشتر خوزستان برگزار شد

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شوشتر از برگزاری کارگاه آموزشی با هدف آشناسازی هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان با مفاهیم برند و برندسازی و ثبت نشان تجاری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، کارگاه آموزشی برندسازی و بسته‌بندی محصولات صنایع‌دستی ششم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با حضور جمعی از هنرمندان صنایع‌دستی در محل اداره میراث‌فرهنگی شوشتر برگزار شد و عباس رحیمی تدریس این دوره آموزشی را بر عهده داشت.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شوشتر درباره این کارگاه آموزشی گفت: مباحثی همچون آشنایی با مفاهیم برند و برندسازی، ثبت نشان تجاری و آشنایی با بسته‌بندی در صنایع‌دستی همچون طراحی، فرم، گرافیک و مواد اولیه بسته‌بندی به صورت اختصاصی در این کارگاه پرداخته شد.

داود نجارآسیابانی افزود: برندسازی و بسته‌بندی از مهمترین عوامل تأثیرگذار در راستای ارتقای محصولات صنایع‌دستی شهرستان شوشتر است. صنایع دستی‌ در این شهرستان از پیشینه درخشان و قدمتی طولانی برخوردار بوده و محصول نهایی دست صنعتگران شاخصی است که تلاش کرده‌اند هنر و زیبایی رو به مخاطبان خود القا کنند.

او تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی، حدود ۲۰ نفر از صنعتگران و علاقه مندان صنایع‌دستی در رشته‌های مختلف همچون احرامی‌بافی، گلیم‌بافی،شیردنگ بافی، چوقابافی، گیوه‌بافی، خراطی، سفال و سرامیک، محصولات چرمی دست‌دوز، عروسک‌بافی و نقاشی روی پارچه حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020800411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha