حضور هنرمندان صنایع‌دستی کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو

معاون صنایع‌ دستی اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو در تهران حضور یافت و از عملکرد هنرمندان کرمانی در این نمایشگاه قدردانی کرد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان ۱۰ اردیبهشت ماه اعظم علیخانی معاونت صنایع‌ دستی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی استان کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو در تهران حضور یافت و از عملکرد هنرمندان کرمانی در این نمایشگاه قدردانی کرد.

معاون صنایع دستی کرمان در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از حضور هنرمندان مقیم تهران در نمایشگاه ایران اکسپو گفت: حضور تعدادی از هنرمندان صنایع دستی کرمانی مقیم تهران در بخش‌های خراطی، آیینه کاری، پته دوزی و نیز گلیم شیریکی‌پیچ در نمایشگاه موجب افتخار استان کرمان است و اینکه هنرمندان کرمانی پویا و دغدغه‌مند هستند جای تشکر دارد.

او گفت: ایجاد این نمایشگاه‌ها باعث معرفی هنرمندان از سراسر کشور می‌شود و آثار دست این هنرمندان موجب معرفی هنر فاخر استان‌های شرکت کننده است.

علیخانی در ادامه افزود: نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی است.

معاون صنایع دستی کرمان گفت: در این نمایشگاه، محصولات و دستاوردها در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساحتمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی عرضه می‌شود.

او گفت: این نمایشگاه با هدف فراهم آوردن فرصت ارائه محصولات، خدمات، فناوری‌ها و ایده‌های تجاری کسب‌وکارها، تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان و سایر فعالان بخش‌ها و صنایع مختلف برگزار شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021200641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha