بهگزارش میراث آریا بهنقل از روابط عمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی آذربایجانشرقی، علیرضا بایرامزاده امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ضمن اشاره به اهمیت بازاریابی با کمک تبلیغات رسانهای برای رشد صنعت گردشگری استان طی سخنانی اظهار کرد: استفاده از ظرفیتهای رسانهای در کشورهای هدف گردشگری و همچنین نحوه حضور رسانههای استانی در این کشورها برای معرفی هرچه بهتر جاذبههای گردشگری آذربایجانشرقی از اهمیت ویژهای برخوردار بوده و لازم است تا این موضوع با حساسیت ویژهای در دستورکار قرار گیرد.
معاون گردشگری آذربایجانشرقی ادامه داد: با توجه به برنامه تحولی صنعت گردشگری در استان با هدفگذاری برای رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران به استان، استفاده از ظرفیتهای رسانهای با مشارکت و محوریت بخشهای خصوصی دو طرف با برگزاری رویدادهایی نظیر جشنوارههای بینالمللی گردشگری محور موضوع حائز اهمیتی بود که طی این جلسه به تصویب رسید.
او افزود: در راستای تحقق هدف، افزایش رویدادهای گردشگری با کشورهای هدف گردشگری، برنامههایی همچون برگزاری ۸۰ جشنواره گردشگری داخلی، برگزاری نمایشگاه بینالمللی گردشگری و صنایعدستی در مهرماه سال جاری و حضور توانمند در نمایشگاه بینالمللی گردشگری تهران، با محوریت جذب گردشگران خارجی در دستور کار معاونت گردشگری آذربایجانشرقی خواهد بود.
بایرامزاده خاطرنشان کرد: کشورهای هدف گردشگری برای استان آذربایجانشرقی کشورهایی همچون جمهوری آذربایجان، جمهوری ارمنستان، روسیه، ترکیه، چین، عراق و کشورهای اروپایی است اما محدودیتی در معرفی استان وجود نداشته و هدف نهایی معرفی جاذبههای گردشگری کمنظیر استان در ابعاد جهانی است.
انتهای پیام/
نظر شما