کمیسیون رسیدگی به شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی البرز برگزار شد

کمیسیون رسیدگی به شکایات از دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی استان با رسیدگی به ۴ پرونده تشکیل شد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، دومین جلسه کمیسیون رسیدگی به شکایات از دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور اعضای کمیسیون و طرفین شکایت برگزار شد.  

در این جلسه که تعداد ۴ پرونده مورد بررسی قرار گرفت، آرای متناسب صادر شد.  

جلسات رسیدگی به شکایات به صورت مستمر برای ارائه خدمات بهینه به مسافران و گردشگران و نظارت بر فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021300713
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha