تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۳۸ نفر از هنرمندان صنایع‌دستی اردبیل

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از تأیید بیمه تامین اجتماعی ۱۳۸ نفر از هنرمندان صنایع‌دستی استان خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، توحید دلاورقوام گفت: با ابلاغ بیمه تعدادی از هنرمندان صنایع‌دستی کشور، بیمه ۱۳۸ نفر از هنرمندان استان اردبیل نیز مورد تأیید قرار گرفت.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: از سال گذشته تعدادی از هنرمندان صنایع‌دستی استان همانند هنرمندان سراسر کشور در لیست انتظار بیمه تامین اجتماعی قرار داشتند که با پیگیری‌های انجام شده از سوی وزارت میراث‌فرهنگی مشکل برقراری بیمه برای تعدادی از هنرمندان برطرف شد.

او تاکید کرد: در چندسال اخیر بیمه هنرمندان صنایع‌دستی با مشکلاتی روبرو بود و پیگیری‌های وزارت میراث‌فرهنگی در سطح کلان توانست فرصتی را برای برقراری بیمه هنرمندان ایجاد کند که این اتفاق مهم نوید روزهای خوبی را در حوزه صنایع‌دستی می‌دهد.

دلاورقوام ادامه داد: فعالان حوزه صنایع‌دستی و رشته‌های فعال در استان اردبیل بسیار گسترده هستند که تعدادی از این هنرمندان از گذشته نیز دارای خدمات بیمه تامین اجتماعی بودند و امیدواریم با شروع روند جدید بتوانیم در ادامه سایر هنرمندان را نیز برای استفاده از این خدمات معرفی کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021800929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha