بهگزارش میراثآریا، در این جلسه که روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات به عنوان ریاست کارگروه صدای مردم و اندیشه ورزی وزارت میراث فرهنگی، مدیرکل امور استان ها، مدیرکل موزه ها، مدیرکل ثبت و حریم آثار، حفظ و احیا میراث معنوی و طبیعی، مدیرکل پایگاههای میراث ملی و جهانی، مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی، معاون اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات به عنوان دبیر کارگروه و روسای ادارات مربوطه حضور داشتند تا با استفاده از تجارب خود شکایات داخلی را رسیدگی و پیشنهادهای خود را مطرح کنند.
میثم آسوپا، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی در این جلسه گفت: در بخش صدای مردم به رسیدگی مشکلات و مسائل مردم که منشا درون دستگاهی دارد پرداخته شد و در بخش اندیشه ورزی نیز درباره پیشنهادها و راهکارهای ارائه شده توسط مردم و ارائه آن به مقام عالی وزارت بحث و گفت و گو شد.
حسن قوی زری قائم مقام اداره کل بازرسی دبیر کارگروه، ضمن تشریح مبانی قانونی تشکیل این کارگروه بر مبنای سند تحول دولت و نظامنامه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری و ابلاغیههای مربوطه در این رابطه، تصریح کرد: با توجه به اینکه احکام اعضا توسط وزیر میراث فرهنگی صادر و ابلاغ شده است، کارگروه صدای مردم و اندیشه ورزی وزارت میراث فرهنگی از جایگاه ویژهای در بررسی مسائل و پیشنهادهای مطرح شده از سوی مردم برخوردار است.
در ادامه جلسه، مدیران کل و روسای بخشهای مرتبط درباره اهمیت توجه به حقوق مردم و رسیدگی به موقع و دقیق به موارد ارجاعی این کارگروه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند. در انتها مقرر شد پروندههای مطرح شده در این جلسه بررسی و در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه آن برای اجرا به استانهای مربوطه ابلاغ شود.
انتهای پیام/
نظر شما