بازدید معاون وزیر میراث‌فرهنگی از مجتمع‌های بین‌راهی قم

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، صبح امروز نجشنبه ۲۰ اردیبهشت در سفر به استان قم از چند مجتمع بین‌راهی این استان بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، جواد واحدی از چند مجتمع بین‌راهی و امکانات آنان از جمله سرویس‌های بهداشتی در مسیر کربلا (محور قم – اراک) بازدید به عمل آورد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همچنین از مجتمع بین‌راهی فرهنگی، رفاهی و گردشگری مارال بازدید کرد که این مجتمع دارای بخش‌های مختلفی از جمله نمایشگاه آثار زندانیان، کارگاه فنی و آموزشی مارال، گالری فاخر صنایع‌دستی و... است.

در این سفر علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم و تعدادی از معاونان و کارشناسان این اداره‌کل او را همراهی می‌کنند.

بازدید از چند طرح گردشگری در حال ساخت و افتتاح چند طرح گردشگری آماده بهره‌برداری از جمله برنامه‌های معاون وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به استان قم است.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ۲۰ اردیبهشت‌ماه جاری در قالب دومین سفر استانی خود به قم، به این استان سفر کرده است. نخستین سفر استانی آیت‌الله رئیسی به استان قم در روزهای ۹ و ۱۰ دی‌ سال ۱۴۰۰ انجام شده بود.

استان قم دارای سه شهرستان قم، جعفرآباد و کَهَک؛ شش شهر قم، جعفریه، کهک، سَلَفچِگان، دستجِرد و قنوات؛ هفت بخش، ۱۳ دهستان و ۲۵۳ روستا است. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403022001072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha