قدردانی از احیاگران بوتیک‌هتل صارم‌الدوله

در حاشیه مراسم افتتاحیه بوتیک‌هتل صارم‌الدوله روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ از مرمت‌گران، استادکاران و هنرمندان مشارکت کننده در احیای این بنای تاریخی قدردانی شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی صندوق توسعه و احیا، در مراسم افتتاحیه بوتیک‌هتل صارم‌الدوله از داوود فهمیمی و پیام فهیمی، بهره‌برداران بنا، محمد هادی رنجبر ناظر فنی پروژه، محمد سعید ساعدی و مهسا زمزم، مرمتگران نقاشی‌های بنا، کیومرث خانی لعل‌آبادی، معاون میراث فرهنگی استان، مهدی خالوندی، مدیرروابط عمومی اداره میراث فرهنگی استان و سایر دست‌اندرکاران فعال در احیای این بنای تاریخی قدردانی شد.

بوتیک هتل صارم‌الدوله با حضور محمد طیب صحرایی، استاندار کرمانشاه، شهاب طلایی، مدیرعامل صندوق توسعه و احیا، داریوش فرمانی، مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه و نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه، افتتاح شد.

بنای بوتیک‌هتل صارم‌الدوله از بناهای تاریخی فاخر استان کرمانشاه است که قدمت آن به دوره قاجار بازمی‌گردد. این بنا با مدیریت صندوق توسعه و احیا و با مشارکت بخش خصوصی احیا شده و در قالب بوتیک هتل به زیرساخت‌های گردشگری استان کرمانشاه اضافه شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403022401304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha