افزایش پروازهای فرودگاه شهرکرد به رونق گردشگری کمک می‌کند

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: افزایش پروازهای فرودگاه شهرکرد به رونق گردشگری این استان کمک می‌کند.

به گزارش میراث‌آریا، خدایار باقری روز سه‌شنبه هشتم خردادماه ۱۴۰۳ در آئین استقبال رسمی از نخستین پرواز هواپیمایی چابهار از مبدأ تهران به شهرکرد تأکید کرد: افزایش پروازهای فرودگاه شهرکرد به رونق گردشگری، اشتغال‌زایی و بهبود وضعیت اقتصادی در چهارمحال و بختیاری کمک می‌کند.

او افزود: در این راستا از فعالان رسانه‌های گروهی چهارمحال و بختیاری درخواست می‌شود تا برای رونق پروازها و تداوم آن‌ها کمک کنند.

باقری تصریح کرد: هم‌اکنون تعداد پروازهای تهران به شهرکرد و برعکس از فرودگاه شهرکرد به چهار روز افزایش پیدا کرد.

او یادآور شد: یکی از مصوبه‌های دور نخست سفر رئیس‌جمهور شهید به چهارمحال و بختیاری افزایش پروازهای فرودگاه شهرکرد به تهران به‌صورت روزانه بود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با پیگیری‌ها و تلاش‌های انجام شده هم‌اکنون پروازهای تهران به شهرکرد و برعکس روزهای شنبه سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه هر هفته انجام می‌شود.

او گفت: از امروز سه‌شنبه هواپیمایی چابهار عملیات پروازی از تهران به شهرکرد و برعکس را برای فرودگاه شهرکرد برقرار کرده است.

باقری تأکید کرد: براین اساس پروازهای هواپیمایی چابهار از تهران به شهرکرد ساعت هفت صبح روزهای سه‌شنبه هر هفته وارد فرودگاه شهرکرد می‌شود و ساعت هشت صبح فرودگاه شهرکرد را به مقصد تهران ترک می‌کند.

او افزود: از تمامی هم‌استانی‌های گرامی درخواست می‌شود از این پرواز استقبال کنند تا تداوم یابد.

باقری تصریح کرد: همچنین با کمک استاندار چهارمحال و بختیاری، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان مرتبط پیگیری می‌شود تا پروازهای بعدی در فرودگاه شهرکرد به‌ویژه به مقصد مشهد مقدس، چابهار، کیش و نجف‌اشرف به‌منظور ارتقای رفاه مردم از امکانات فرودگاهی مستقر در استان برقرار شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030800339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha