۲۸ واحد اقامتی هرمزگان درجه‌بندی شدند

ششمین کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری با بررسی ۳ طرح گردشگری و کمیسیون درجه‌بندی واحدهای اقامتی استان با بررسی ۲۸ واحد اقامتی استان برگزار شد.

به گزارش میراث آریا، محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در حاشیه ششمین کمیته فنی سرمایه‌گذاری گفت: در این کمیته ۳ طرح گردشگری بررسی شد که با اجرای ایجاد اقامتگاه بوم گردی و مجتمع گردشگری در شهرستان‌های بندرعباس و سیریک موافقت شد.

او با اشاره به اینکه در کمیسیون درجه‌بندی واحدهای اقامتی ۲۸ واحد اقامتی استان بررسی شد، اظهار کرد: با بررسی و تصمیم‌گیری در مورد درجه‌های واحدهای اقامتی و پذیرایی استان شامل هتل، هتل‌آپارتمان، مهمان‌پذیر و واحد پذیرایی بین‌راهی، ۲  واحد درجه این اماکن ارتقا یافته و ۲۶ واحد هم تثبیت درجه شدند.

محسنی تصریح کرد: درجه‌بندی واحدهای اقامتی استان باهدف ارتقای سطح ارائه خدمات به مسافران و گردشگرانی که هرمزگان را به‌عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند، انجام‌ شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان تأکید کرد: این تأسیسات بر اساس مشخصات فنی، تجهیزات، نیروی انسانی و کیفیت ارائه خدمات درجه‌بندی می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030800365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha