۳ کارگاه صنایع‌دستی در مازندران افتتاح می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از افتتاح ۳ کارگاه صنایع‌دستی در هفته صنایع‌دستی به صورت برخط با حضور وزیر میراث‌فرهنگی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، حسین ایزدی با اشاره به شعار صنایع‌دستی امسال، اقتصاد هویت بنیان، برنامه‌های هفته صنایع‌دستی مازندران را افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در جویبار و بابلسر، تور آموزش صنعت‌گران شهرهای ملی بهشهر و آلاشت به روستای زیارت گرگان، مراسم تقدیر از هنرمندان و افتتاح نمایشگاه و بازارچه در ساری و نوشهر، دیدار با خانواده هنرمندان پیشکسوت و در گذشته صنایع‌دستی بابلسر، رامسر و قائم‌شهر، افتتاح کیوسک صنایع‌دستی در چالوس اعلام کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران برگزاری ورکشاپ آموزشی سفال، سرامیک و جاجیم خانه روحانی، بازدید از نمازخانه و نمایشگاه صنایع‌دستی در ساری، بازدید از بازار تولیدات و محصولات صنایع‌دستی در بلده نور و گلوگاه را از دیگر برنامه‌های این هفته در استان برشمرد.

برنامه‌های گرامیداشت روز و هفته صنایع‌دستی از ۱۷ لغایت ۲۶ خرداد ماه جاری در سراسر استان مازندران برنامه‌ریزی شده است که در فواصل زمانی تعیین‌شده اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030900435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha