ملایر میزبان رویداد بین‌المللی روز جهانی چوب

معاون صنایع‌دستی اداره‌‎کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: تابستان امسال رویداد روز جهانی چوب به میزبانی ملایر شهر جهانی مبلمان منبت برگزار می‌شود.

به گزارش میراث‌آریا، محمدرضا خلجی، در نخستین جلسه هماهنگی برگزاری رویداد بین‌المللی روز جهانی چوب در شهرستان ملایر افزود: ملایر ظرفیت‌های بالایی در صنعت مبلمان منبت دارد که باید در سطح ملی و بین‌المللی معرفی شود.

معاون صنایع‌دستی اداره‌‎کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان با بیان اینکه بسترهای لازم برای برگزاری این رویداد در ملایر مهیا است، بیان کرد: این رویداد طی پنج روز برگزار می‌شود و هنرمندان از سراسر کشور و چند نفر از هنرمندان بین‌المللی در این رویداد نسبت به ساخت تندیس‌ها و محصولات چوبی اقدام می‌کنند.

محمدرضا خلجی ادامه داد: شعار و مضمون امسال این رویداد تنوع چوب در فرهنگ انتخاب شده و به تمامی شرکت کنندگان گواهینامه بین‌المللی از طرف WWDF اهدا می‌شود.

او ضمن تاکید بر همکاری و همراهی تمامی مجموعه این شهرستان برای برگزاری هر جه بهتر این رویداد، گفت: پیشنهاد ما برای برگزاری رویداد بین‌المللی روز جهانی چوب، هفته آخر شهریور است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403031300597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha