دشمن در ایجاد فضای ناامیدی بعد از رئیس جمهور شهید ناکام ماند

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه نهضت امام راحل (ره) در تاریخ ایران اسلامی و حتی جهان اسلام بی‌نظیر است به ناکامی دشمن در ایجاد فضای ناامیدی بعد از رئیس جمهور شهید اشاره و بیان کرد: عملکرد دولت شهید آیت‌الله رئیسی در عرصه‌های مختلف اعم از اقتصادی، عمرانی و دیپلماسی خارجی باید به درستی تبیین شود.

به‌گزاش میراث‌آریا اسدالله عباسی روز یکشنبه در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی در جمع دانشگاهیان علوم پزشکی به خدمات ارزشمند دولت سیزدهم طی سه سال گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت اقدامات بسیار خوبی در عرصه‌های مختلف از جمله رایگان کردن درمان کودکان زیر هفت سال، مردمی کردن یارانه‌ها و بیمه کردن ۱۲ میلیون نفر از افراد فاقد بیمه در کنار تکمیل بسیاری از پروژه‌های عمرانی انجام شده‌است.

استاندار گیلان اظهار کرد: دیپلماسی منطقه‌ای و اقتصادی دولت سیزدهم نیز در بین تمام دولت‌ها کم سابقه و زبانزد است که نمونه بارز آن را در مساله حقابه افغانستان، ارتباط با آذربایجان و رفع مشکلات با پاکستان و عضویت در اتحادیه‌های مختلف اقتصادی شاهد بودیم.

عباسی در ادامه با اشاره به حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر رئیس جمهور شهید اضافه کرد: بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی دشمن برای ایجاد ناامنی و فضای رعب و ناامیدی در کشور تلاش کرد اما با درایت رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم نتوانستند به اهداف خود برسند و اینک دولت سیزدهم با تمام قدرت در حال انجام فعالیت است.

او با بیان اینکه کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری از دیگر توطئه‌ها و اهداف دشمن است، اضافه کرد: مردم ایران چون همیشه آگاه و هوشیار هستند و تحت تاثیر القائات دشمنان قرار نخواهند گرفت و بار دیگر نقشه های آنان را نقش بر آب می‌کنند.

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب در فضای خفقان دوران رژیم پهلوی مردم را آگاه و انقلاب شکوهمند اسلامی را بنیان نهاد، به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف اعم از پزشکی، هسته‌ای، نانوتکنولوژی، موشکی و فضایی در طول ۴۵ سال گذشته اشاره کرد و افزود: این موفقیت‌ها با تکیه بر توان داخلی به دست آمده‌است.

در این مراسم یاد امام راحل و شهدای خدمت گرامی داشته شد؛ ۱۴ خرداد سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403031400680
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha