فعالیت مرکز توزیع صنایع‌ستی و هنرهای‌سنتی موسسه هنر رضوی آغاز شد

همزمان با هفته صنایع‌دستی، فعالیت مرکز توزیع صنایع‌ستی و هنرهای‌سنتی موسسه هنر رضوی با حضور معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی کشور آغاز شد.

به گزارش میراث آریا، مریم جلالی روز جمعه ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۳ در حاشیه افتتاح مرکز توزیع صنایع‌ستی و هنرهای سنتی موسسه هنر رضوی گفت: باید بوم کسب و کار را کامل کنید تا بهره‌وری به وجود آید.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور ادامه داد: کاردستی از صنایع‌دستی جدا شود و زنجیره‌ای از محصولات صنایع دستی راه‌اندازی شود.

او به نقش مرکز توزیع صنایع‌ستی و هنرهای سنتی موسسه هنر رضوی اشاره و تصریح کرد: این موسسه می‌تواند نقش پیشتبان متمرکز صنایع‌دستی سراسر کشور را داشته باشد، آثار هنری را از سراسر کشور جمع‌آوری و سپس در فروشگاه‌های مد نظر و طرف قرارداد توزیع و به‌فروش برسد.

در این مراسم ویدا توحدی، مدیرکل دفتر آموزش و ترویج صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، محمدحسین عسکرپور مدیرکل حمایت از تولید صنایع دستی، وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سید جواد موسوی مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، محمد اسماعیل اعتمادی معاون صنایع‌دستی اداره کل و دیگر مدیران اداره کل حضور داشتند.

این مرکز وابسته به موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی است.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور در سفر به مشهد، برنامه‌های هفته بزرگداشت صنایع‌دستی کشور را از از جوار مرقد مطهر حضرت‌رضا(ع) با چندین رویداد آغاز کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403031900843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha