آگاهی بخشی به امنیت گردشگری کرمانشاه کمک می‌کند/ حضور بیش از ۷۰۰ فعال گردشگری استان کرمانشاه در همایش گردشگری آگاهانه / حمایت از سرمایه‌گذاران گردشگری توسعه کرمانشاه را به دنبال دارد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه با بیان اینکه آگاهی بخشی و آموزش به امنیت و توسعه گردشگری کرمانشاه کمک می‌کند، گفت: برپایی همایش گردشگری آگاهانه در کرمانشاه و حضور و استقبال فعالان گردشگری از آن می‌تواند به الگویی برای افزایش تعامل بخش خصوصی و دولتی تبدیل شود.

به‌گزارش میراث‌آریا داریوش فرمانی روز یکشنبه ۲۰ خردادماه در دومین روز از همایش گردشگری آگاهانه در شهر کرمانشاه که با حضور مدیران و فعالان مراکز اقامتی استان برگزار شد، گفت: افزایش تعاملات بخش خصوصی و دولتی و توجه به مسئله آموزش و آگاهی بخشی قطعا باعث بهبود شرایط کاری فعالان گردشگری و رشد و اعتلای این صنعت می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: استقبال ویژه و بسیار خوب فعالان حوزه گردشگری استان از همایش دو روزه گردشگری آگاهانه با محوریت آموزشی و ترویجی در نحوه درست تنظیم مناسبات با گردشگران خارجی می‌تواند نقطه عطفی در افزایش تعاملات این اداره‌کل با بخش خصوصی باشد.

او با بیان اینکه در زمان مدت مسئولیت خود به افزایش این همکاری و توسعه تعاملات توجه جدی داشته‌ام، تصریح کرد: امیدواریم مسئولان تشکل‌های گردشگری استان به عنوان مطالبه‌گران این حوزه شرایط افزایش این تعاملات و همکاری‌ها را افزایش دهند.

فرمانی با تاکید بر اینکه همواره مشتاقانه آماده شنیدن مسائل و مشکلات حوزه گردشگری استان هستیم، تاکید کرد: همه توان خود را به کار خواهیم گرفت که با همکاری هم موانع توسعه گردشگری استان را از پیش روی برداریم.

او گفت: استقبال از این همایش آموزشی نشان داد که جامعه گردشگری استان تا چه میزان نیازمند توجه به این مقوله است و اگر ما بخواهیم به سمت حرفه‌ای شدن و توسعه حرکت کنیم باید به مسئله آموزش توجه داشته باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان گردشگری با توجه به تاثیر ویژه این صنعت بر رونق اقتصادی در بخش‌های مختلف و اشتغالزایی بسیار بالا قطعا توسعه کرمانشاه را به دنبال دارد و ما این مهم را به عنوان یکی از اولویت‌های مورد تاکید مدیریت ارشد استان با جدیت دنبال می‌کنیم.

او با اشاره به اینکه کرمانشاه سرزمین فرصت‌های بیشمار در حوزه گردشگری است، گفت: ما در استان اولین‌ها و ترین‌هایی را در حوزه تاریخی داریم که با سرمایه‌گذاری مناسب می‌توانند گردشگری کرمانشاه را متحول کنند.

فرمانی در خاتمه اظهار کرد: استان کرمانشاه از ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه گردشگری برخوردار است که با توجه بیشتر به مقوله‌هایی همچون آموزش، سرمایه‌گذاری، تبلیغات و ... می‌تواند به قطب گردشگری غرب کشور تبدیل شود.

همایش دو روزه گردشگری آگاهانه، نشست آموزشی و توجیهی در حوزه گردشگران خارجی با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از فعالان گردشگری استان در حوزه‌های اقامتی، پذیرایی، خدماتی، دفاتر مسافرتی و راهنمایان گردشگری برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403032101014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha