مصمم به حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه‌ گردشگری استان مرکزی هستیم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی با تاکید بر اینکه مصمم به حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه‌ گردشگری استان هستیم، گفت: مجموعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این استان به سهم خود از سرمایه‌گذارانی که تمایل به حضور و فعالیت در این عرصه را دارند حمایت می‌کند.

به‌گزارش میراث‌آریا، محمود مرادی نراقی  روز ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ در بازدید از مجتمع آب درمانی خورشید در شهرستان خمین گفت: این اداره‌کل هر اقدامی را در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران دریغ نخواهد کرد و جذب سرمایه‌گذاری برای توسعه اقتصادی و رونق گردشگری استان با جدیت دنبال می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: امید است در این چارچوب به اهداف مورد نظر در عرصه گردشگری نائل شویم.

او با تاکید بر حمایت  از سرمایه گذار مجتمع  آب درمانی خورشید در شهرستان خمین ادامه داد: می توان با حمایت از صنعت گردشگری در استان اشتغال ماندگار و ثابت ایجاد کرد.

مرادی نراقی تصریح کرد: حمایت و تقویت بخش خصوصی از جمله سیاست‌های جدی دولت است و برای ایجاد اشتغال پایدار باید بنگاه‌های کوچک و متوسط پشتیبانی شوند.

مدیر کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی با اشاره به اینکه تاسیسات گردشگری دارای مجوز از وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی می‌توانند از تخفیفات ویژه در هزینه‌های انشعابات آب، برق و گاز استفاده کنند یادآور شد: این تاسیسات مشمول تخفیفات مالیاتی هستند و همچنین در صورت داشتن شرایط مورد نظر می‌توانند از تسهیلات ویژه بخش گردشگری استفاده کنند.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403032401315
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha