قدردانی اداره کل میراث فرهنگی مرکزی از نیروی انتظامی شهرستان تفرش

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: از زحمات و همکاری عوامل انتظامی شهرستان به دلیل بالاترین آمار دستگیری و کشفیات دستگاه فلز یاب قدردانی کرد.

به‌گزارش میراث آریا، محمود مرادی روز یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ضمن قدرانی از زحمات کادر نیروی انتظامی، بیان کرد: شهرستان تفرش بالاترین آمار کشفیات دستگاه‌های فلزیاب در سطح شهرستانهای استان در سال گذشته بوده است و این امر حاصل تلاش و زحمات شبانه‌روزی کارکنان نیروی انتظامی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: تلاش‌های خالصانه نیروی انتظامی شهرستان، در امر کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از پیامدهای آن  و نیز رضایت‌مندی مردم، قابل تحسین است.

او با اشاره به اینکه استان مرکزی دارای اماکن و ابنیه‌های تاریخی متعددی است، تصریح کرد: نگهداری و حفاظت از این ثروت ملی نیازمند مشارکت همه‌جانبه از جمله نیروی انتظامی و عمومی مردم است که در این راستا نیروی انتظامی شهرستان همواره همکاری‌های موثر و مستمری داشته است.

مرادی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد و  تقویت تعاملات، همراهی و همکاری فرماندهی انتظامی در این امر مهم بسیار ضروری است،  گفت: مقابله با خرید و فروش اموال و اقدامات مجرمانه و قاچاق اموال تاریخی‌- فرهنگی، توسط افراد سودجو و سوداگران میراث‌فرهنگی همواره با تعامل و همکاری نیروی انتظامی و عموم مردم قابل اجراست.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403033001622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha