رالی تورهای گردشگری البرزشناسی برگزار می‌شوند/ البرز، پایلوت اولین رالی تورهای گردشگری هدفمند می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به اینکه البرز در زمینه‌های مختلف گردشگری از جمله تاریخی، فرهنگی، ورزشی و طبیعت‌گردی ظرفیت‌های بسیاری دارد، اظهار کرد: تعامل و همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی با هیئت اتومبیل‌رانی می‌تواند رویدادهای خوبی را در سطح استانی، ملی و بین‌المللی در زمینه گردشگری استان رقم بزند.

به گزارش میراث‌آریا، رحیم خاکی در جلسه هم‌اندیشی و تعامل با هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری البرز که روز چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ با حضور رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری البرز و رؤسای کمیته‌های مختلف این حوزه برگزار شد، گفت: هیئت اتومبیلرانی استان البرز با توانمندی‌های خود می‌تواند وجه شاخصی را در کشور برای البرز ایجاد کند و در فصل تابستان رویدادها و رالی تورهای گردشگری برای شناساندن البرز به صورت هدفمند اجرا می‌شوند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده این استان، بر تعامل و هم‌افزایی برای استفاده از ظرفیت‌های هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری برای شناساندن جاذبه‌های استان البرز تأکید کرد.

رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان البرز نیز در این جلسه با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای برگزاری رالی تورهای گردشگری البرزشناسی به صورت پایلوت در استان البرز در حال انجام است، ابراز امیدواری کرد که در تابستان شاهد چند رویداد اینچنینی باشیم. 

به گفته اردشیر درویشی به همین منظور در کمیته‌های تخصصی گردشگری هماهنگی برای انجام برنامه‌های رالی تورهای گردشگری از کشورها و استان های دیگر به البرز به صورت موتوری و اتومبیل‌رانی در تابستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403033001654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha