دستگاه‌های اجرایی، تأمین نیازمندی‌های پیاده‌روی اربعین را در دستور کار قرار دهند

استاندار اردبیل گفت: دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری پیاده‌روی اربعین ۱۴۰۳ با تمام توان تلاش کنند.

سیدحامد عاملی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا گفت: پیاده‌روی اربعین رویداد مهم و حرکت عظیمی است و در راستای اعتلای مکتب امام حسین (ع) و زمینه‌سازی برای ظهور حضرت ولیعصر (عج) تاثیرگذاری بسیار ویژه و مهمی دارد.

استاندار اردبیل با اشاره به انتظارات و نیازمندی موکب‌های اربعین حسینی بر برگزاری نشست و شناسایی نیازمندی‌های موکب‌ها و هماهنگی برای مدیریت متمرکز و یا برنامه‌ریزی و تقسیم وظایف بین ستاد بازسازی عتبات و عالیات و موکب‌های اربعین تاکید کرد.

او مشارکت دستگاه‌های مختلف از جمله میراث‌فرهنگی، علوم پزشکی، حمل و نقل، هلال احمر، غله، شهرداری، صمت، جهاد کشاورزی، حج و زیارت، شرکت نفت، گمرک، صدا و سیما و سایر دستگاه‌های مرتبط در رویداد اربعین را یادآور شد و خواستار اقدام هر کدام از دستگاه‌ها برای تامین اقلام مورد نیاز برای خدمت‌رسانی در پیاده‌روی اربعین شد.

عاملی با اشاره به اقدامات خودجوش و مردمی موکب‌های اربعین، واگذاری برخی مسئولیت‌ها در روند پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین (ع) به موکب‌ها را یادآور شد و گفت: اصلی‌ترین وظیفه دستگاه‌های دولتی نظارت بر عملکرد موکب‌ها و نظم‌بخشی به روند امور است.

او ضمن استقبال از تشکل‌های مردمی که به صورت خودجوش در روند اجرای پیاده‌روی اربعین فعالیت می‌کنند، بر همکاری دستگاه‌های اجرایی با این تشکل‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403033001656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha