استقبال بازدیدکنندگان از دهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی خراسان شمالی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از استقبال کم‌نظیر بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان از دهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی در منطقه نمونه ملی گردشگری بش قارداش در شهرستان بجنورد خبر داد.

به گزارش میراث آریا، علی مستوفیان گفت: در این نمایشگاه صنعتگران و هنرمندان از ۳۱ استان کشور به‌صورت کاملاً تخصصی محصولات و تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خود را برای عرضه و فروش در معرض دید عموم قرار داده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی افزود: ۱۸۰ غرفه، ۷ سیاه‌چادر و یک اوبه ترکمن در این نمایشگاه برپا شده است که ۵۵ غرفه به صنعتگران خراسان شمالی و ۱۲۵ غرفه به صنعتگران سایر استان‌ها اختصاص‌یافته است.

او ادامه داد: صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی در رشته‌های دست بافته‌های داری، منبت، معرق، خاتم، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، مسگری، گره چینی و حصیربافی و... تولیدات خود را عرضه می‌کنند.

دهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی تا سوم تیرماه برپاست و بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت ۱۷ الی ۲۲ با حضور در این نمایشگاه با صنایع‌دستی سایر استان‌ها از نزدیک آشنا شوند و محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040200045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha