زنجان در احیای واحدهای تولیدی تحت تملک بانک‌ها جزو استان‌های برتر است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: سال گذشته از ۳۰ واحد تولیدی و اقتصادی تحت تملک بانکها در این استان، ۱۹ واحد به چرخه فعالیت بازگشت و از این حیث زنجان جزو استان‌های با بهترین عملکرد قرار گرفت.

به گزارش میراث آریا، حسین محمدی ظهار کرد: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی وزارت کشور، ‌پنج استان در این زمینه عملکرد موفقی داشتند که زنجان نیز جزو این استان هاست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان افزود: از ۳۰ واحد اقتصادی تحت تملک بانک ها، ‌ ۱۹ واحد به چرخه فعالیت بازگشته و باقیمانده موارد نیز درحال تعیین تکلیف نهایی است.

او به لزوم حرکت منسجم تر در احیای واحدهای تولیدی راکد در این استان در سال جاری تاکید کرد و گفت: زنجان جزو استان های پیشرو و در صدر احیای واحدهای راکد به لحاظ حجم سرمایه گذاری ها و حجم اشتغال ایجاد شده در سال گذشته بود.

محمدی خاطرنشان کرد: احیای واحدهای تولیدی راکد از راه‌هایی است که می تواند در جهت تحقق شعار سال نقش بسزایی داشته باشد و در این خصوص واحدهای راکد استان شناسایی شده است تا بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و منابع موجود واحدهای قابل راه اندازی مجدد تا یک و نیم سال آینده احیا شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040200079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha