حمایت قاطع نماینده مجلس شورای اسلامی در کمک به میراث فرهنگی خمین

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین در دیدار نماینده منتخب شهرستان از حمایت قاطع نماینده مجلس شورای اسلامی در حفظ آثار تاریخی شهرستان و توسعه گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا، محمد بیات نماینده منتخب مردم شهرستان خمین در مجلس شورای اسلامی با علی مشهدی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دیدار کرد.

در این دیدار رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین ضمن ارائه گزارش ۱۰۰۰ روز دولت سیزدهم، گفت: این شهرستان به‌واسطه دارا بودن آثار ارزشمند که در کشور کم نظیر است و از توان بالقوه فراوانی برای توسعه پایدار در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برخوردار است، لذا امیدوارم تا در دوره جدید فصل تازه‌ای از همکاری میان مجلس و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آغاز شود.

علی مشهدی با اشاره به میراث ارزشمند فرهنگی در این شهرستان تصریح کرد: برای حفاظت از این آثار ارزشمند نیازمند یاری نمایندگان مجلس هستیم تا از طریق جذب هرچه بیشتر بودجه‌های استانی و همچنین بودجه‌هایی که در اختیار نمایندگان است بتوانیم آثار و بافت تاریخی در مناطق مختلف استان را حفاظت کنیم و  از توان بالقوه فراوانی برای توسعه برمبنای گردشگری برخوردار شود.

نماینده مردم شهرستان خمین در این جلسه در تخصیص اعتبارات ملی و اعتبارات متوازن که در اختیار نمایندگان مجلس قرار دارد، برای مرمت ابنیه تاریخی قول مساعد داد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040300100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha