ستادهای انتخاباتی قم تبلیغات شهری خود را با هماهنگی شهرداری دنبال کنند

رئیس ستاد انتخابات استان قم گفت: ستادهای انتخاباتی قم با هماهنگی شهرداری اقدام به نصب بنر و فضاسازی شهر کنند تا همه مسائل به ویژه مسأله ایمنی به طور کامل صورت پذیرد.

به‌گزارش میراث‌آریا، احمد حاجی‌زاده اظهار کرد: جلسه‌ای با حضور رئیس دادگستری کل استان و نمایندگان نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در قم در ستاد انتخابات استان برگزار شد و مسائل و نکات مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس ستاد انتخابات استان قم افزود: مهم‌ترین مسأله‌ای که در این جلسه مطرح شد، بحث هماهنگی و همگامی ستادهای انتخاباتی در موضوع تبلیغات سطح استان بود که تذکراتی در این زمینه داده شد. ظرفیت‌های استان در موضوع تبلیغات به نمایندگان نامزدها ارائه شده است و تأکید کردیم که همه نامزدها از این ظرفیت‌ها به نحوه احسن استفاده کنند.

او گفت: از نمایندگان نامزدها خواستیم که در حوزه تبلیغات شهری ابتدا با شهرداری هماهنگی لازم را انجام دهند و سپس اقدام‌های خود را انجام دهند؛ ستادها خودسرانه نمی‌توانند بحث تبلیغات و فضاسازی شهری را دنبال کنند و باید با هماهنگی شهرداری این موضوع صورت گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم ادامه داد: ظرفیت‌های تبلیغاتی استان در اختیار تمامی نمایندگان خواهد بود و امیدوار هستیم، ستادهای انتخاباتی در فضای رقابتی سالم مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند تا بیانات مقام معظم رهبری در موضوع انتخابات محقق شود.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری هشتم تیرماه جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040300148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha