آمادگی ۱۸۰ موکب برای برپایی جشن غدیر در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۸۰ موکب برای حضور در جشن غدیر در شهرهای مختلف اتان به ویژه شهر یاسوج مرکز استان برای برپایی جشن های عید غدیر اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش میراث‌آریا،حجت الاسلام سید رضا افتخاری امروز سوم تیرماه ۱۴۰۳در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: با هدف ایجاد سرور و نشاط معنوی برنامه های مختلفی برای این جشن در استان تدارک دیده شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این برنامه ها با محوریت مردم است و پخت ۱۸۰ دیگ، اجرای برنامه های هنری و فرهنگی، برپایی ایستگاه نقاشی، اجرای گروه های نمایشی و موارد دیگر از جمله برنامه هاست.

او تصریح کرد: میهمانی بزرگ غدیر در خیایان طالقانی یاسوج برگزار می شود و جشن های مختلفی در پارک‌های یاسوج، گچساران و دهدشت نیز برگزار خواهد شد

افتخاری ادامه داد: حضور موکب ناشنوایان از زیبایی های حضور مردم در این میهمانی بزرگ است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سال گذشته ۲۰ میلیارد ریال برآورد هزینه برای جشن غدیر بود و امسال بیش از ۲ برابر این هزینه پیش بینی شده است‌.

افتخاری بیان کرد: حضور مردم و خیران برای شرکت در موکب ها و حتی کمک به این نهاد چند برابر سال گذشته بوده است.

او عنوان کرد: سال گذشته در مناطق مختلف استان جشن‌های متنوع غدیر برگزار و انعکاس رسانه‌ای مطلوبی در این راستا شکل گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: پرداختن به عید غدیر ضرورت است و در عظمت عید غدیر این کفایت می‌کند که دین در روز غدیر کامل شد و بسته دین برای زندگی بشر تکمیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040400160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha