نامزدها همدیگر را تخریب نکنند

وزیر کشور گفت: نامزدها و هوداران آنها به طور جد و در تبلیغات انتخاباتی خود از تخریب و توهین به همدیگر پرهیز و فضای سیاسی کشور را ملتهب نکنند.

به گزارش میراث آریا، احمد وحیدی در یاسوج، درباره انتخابات پیش رو گفت: پیش‌تر هم اعلام شده بود که دولت سیزدهم در انتخابات پیش رو کاندید خاصی را مدنظر ندارد. ما هم وظیفه خود می‌دانیم تا زمینه‌های لازم را برای برگزاری یک انتخابات امن و سالم و مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رای فراهم کنیم. 

وزیر کشور بیان کرد: شرایط لازم برای انتخابات پیش رو تاکنون به خوبی انجام شده است و انتظار می‌رود مردم با حضور با شکوه خود در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر را رقم بزنند. 

او گفت: در انتخابات پیش رو رقابت‌های خیلی جدی و معقول است و امیدواریم این رویه خوبی که حاکم شده است تا پایان صحنه انتخابات ادامه یابد. 

وحیدی با تاکید بر اینکه هر نامزد انتخاباتی حرف خودش را بزند و برنامه عملیاتی که دارد، ارائه دهد، افزود: نامزدها و هوداران آنها به طور جد و در تبلیغات انتخاباتی خود از تخریب و توهین به همدیگر پرهیز و فضای سیاسی کشور را ملتهب نکنند. هر کسی را مردم پسندیدند به او رای خواهند داد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040400221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha