رالی تورهای گردشگری البرزشناسی به مناسبت عید قربان تا غدیر برگزار شد

بیش از صد و بیست دستگاه خودروی کلاسیک و تاریخی، کمپر و کاروانینگ، تورینگ و سافاری، اسپرت و شهری و هفتاد دستگاه موتورسیکلت‌ ریس و استریت (سنگین‌سواران) کراس و تریل و شهری (۲۵۰-cc) در این رالی تورهای گردشگری شرکت کردند.

به گزارش میراث‌آریا، رالی‌تورها و همایش خودرویی با همکاری هیئت اتومبیلرانی و حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان البرز، اداره کل میراث‌فرهنگی و اداره کل ورزش و جوانان استان در فاصله عید قربان تا غدیر انجام شد.

شرکت‌کنندگان در سطح استان البرز با هدف البرزشناسی و آشنایی با جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی و تاریخی استان البرز، در این پیمایش‌ها کردند.

رالی تور گردشگری خانوادگی کمپر و کاروانینگ به مقصد طالقان در تاریخ ۱ تا ۳ تیر برگزار شد که بیش از ۲۰ دستگاه خودروی کمپر و کاروانینگ روز جمعه یک تیر، سفر خود را از مبدأ اداره کل ورزش استان البرز به پیست حصارک به صورت مشترک و از پیست حصارک کرج به مقصد منطقه خوش آب‌وهوای طالقان آغاز کردند.

همچنین رالی تور گردشگری موتورسواری البرزشناسی در شهرستان چهارباغ برگزار شد و سنگین سواران شهرستان چهارباغ موتور ریس و موتور استریت (بالای ۲۵۰ سی سی) با هدف البرزشناسی و آشنایی با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی البرز در این رالی تور شرکت کردند.

رالی تورگردشگری موتور ریس و استریت (سنگین‌سواران) در مسیر کرج تا کندوان و بالعکس برگزار شد. سنگین سواران البرز حرکت خود را از اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز آغار کردند و در مسیر جاده چالوس تا کندوان پیمایش کردند.

در رالی تورهای گردشگری بازدید از مناطق گردشگری و همچنین جاذبه‌های فرهنگی طبیعی و تاریخی مدنظر قرار گرفت.

همایش بزرگ خودرویی با حضور بیش از سیصد و پنجاه دستگاه خودروی تاریخی و کلاسیک، تیونینگ و اسپرت شهری، آفرود، تورینگ و سافاری از چهار استان، از دیگر برنامه‌هایی بود که با استقبال مردم در مجموعه ورزشی انقلاب روبه‌رو شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040600262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha