برخورد جدی با متجاوزان به عرصه و حریم آثار تاریخی در عنبرآباد

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان عنبرآباد در دیدار با دادستان این شهر از برخورد با متجاوزان به عرصه و حریم آثار تاریخی و تامین امنیت گردشگران به کمک دادستانی شهرستان خبر داد.

به گزارش میراث آریا، کیومرث بسیج ۴ تیر ۱۴۰۳ در آستانه هفته قوه قضاییه با حامد عمرانی دادستان عنبرآباد دیدار و ضمن تبریک این ایام و تشکر از همراهی همیشگی دادستان شهرستان در برخورد با بزه‌کاران حوزه میراث‌فرهنگی و تامین امنیت مطلوب گردشگران عنبرآباد گفت: با همکاری و همراهی دادستان شهرستان و ضابطین قضایی در سال‌های اخیر وقوع بزه و تخلف در حوزه میراث‌فرهنگی به حداقل رسیده و حفاظت از عرصه و حریم آثار و محوطه‌های تاریخی عنبرآباد با تمام توان در دستورکار قرار دارد.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی عنبرآباد افزود: حفاظت از عرصه و حریم تپه ها و محوطه‌های تاریخی شهرستان خط قرمز ما بوده و با متخلفین و بزه‌کاران حوزه میراث‌فرهنگی این شهرستان بدون هیچ چشم‌پوشی برخورد قانونی و بازدارنده خواهد شد .

او در ادامه بیان کرد: شهرستان عنبرآباد در حوزه تمدنی هلیل‌رود واقع شده و دارای آثار و محوطه‌های باستانی با ارزش است و در حوزه جاذبه‌های طبیعی آثار شاخصی چون آبشار رودفَرق، ییلاق امجز و بُندر دوساری را می‌توان نام برد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040600263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha