ترویج فرهنگ قرآنی برای خانواده کارکنان میراث فرهنگی استان‌های کشور در دستور کار است

معاون امور استان‌های، مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور گفت: ترویج فرهنگ قرآنی برای خانواده کارکنان میراث فرهنگی استان‌های کشور در دستور مرکز مقاومت بسیج این وزارتخانه است.

به گزارش میراث‌آریا، عباس ایمانی امروز چهارشنبه ششم تیرماه ۱۴۰۳ در نشست ارزیابی و نظارت ستادی از پایگاه بسیج اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت ترویج برنامه‌های دینی و فرهنگی برای خانواده کارکنان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در استانهای کشور، بیان کرد: در این راستا تولیدات فضای مجازی با محتوای قرآنی  تهیه و تدوین شده است. 

معاون امور استان‌های، مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور اظهار کرد: در سه سال اخیر اقدامات فرهنگی بزرگی در مرکز مقاومت بسیج وزارتخانه صورت گرفته است. 

او افزود: برگزاری همایشات سالانه برای فرماندهان مراکز پایگاه مقاومت بسیج و ابلاغ دستورالعمل‌ها از برنامه‌های مهم بوده که سبب اقدامات ارزشمندی در استان‌های کشور بوده است. 

ایمانی تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌های صنایع دستی با همکاری بسیج هنرمندان در سراسر کشور با هدف حمایت از تولیدات هنرمندان صنایع‌دستی از دیگر اقدامات شاخص مرکز مقاومت بسیج وزارتخانه بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040600279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha