اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان برای شهرداری‌های کرمانشاه در ایام اربعین/ سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی یک اولویت است

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: برای سامان‌دهی مسیر اربعین در استان کرمانشاه ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهرداری‌ها لحاظ شده است که امیدواریم سطح خدمات‌دهی در این مسیر را افزایش دهیم.

به‌گزاش میراث‌آریا، طهماسب نجفی روز چهارشنبه ۶ تیرماه در جلسه ستاد خدمات سفرهای تابستانی استان کرمانشاه، گفت: در ایام تابستان نظارت بر نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در مسیرهای اصلی مورد توجه فرمانداران قرار گیرد.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه تاکید کرد: تیم‌های نظارتی استانداری نحوه خدمات‌دهی را در این ایام بررسی و پایش می‌کند.

او با بیان اینکه ما علاوه بر تابستان ستاد اربعین را نیز در پیش رو داریم، تصریح کرد: امکانات مناسبی در استان فراهم شده است که از جمله آن تهیه هشت خودرو زباله صنعتی و هشت دستگاه یخ ساز برای خدمات‌دهی با زوار خریداری شده است.

نجفی با بیان اینکه سال گذشته اعتبارات بسیار خوبی در مسیر اربعین هزینه شد، گفت: امسال نیز ۴۰۰ میلیارد تومان برای شهرداری‌ها برای اربعین اعتبار لحاظ شده است.

او با اعلام اینکه این اعتبارات بین ۱۷ شهرداری مسیر اربعین توزیع می‌شود، افزود: سفرهای تابستانی، اربعین و راهیان‌ نور  مسائل مهم استان در حوزه سفر هستند که باید به شکل جدی مورد توجه قرار گیرند.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه تاکید کرد: راهداری نسبت به لکه‌گیری، خط‌کشی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در اسرع وقت اقدام لازم را انجام دهد.

او با بیان اینکه خدمات‌دهی مناسب به ویژه در حوزه نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین راهی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: سامان‌دهی به این مجموعه‌ها در اولویت قرار دارد.

نجفی ضمن قدردانی از میراث‌فرهنگی برای نصب علائم راهنمای مسیر برای سرویس‌های بهداشتی گفت: این اداره‌کل در ایام تابستان نظارت بیشتری در این حوزه داشته باشد.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403040700307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha