مشوق‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در کرمانشاه اعمال می‌شود

معاون گردشگری استان کرمانشاه گفت: برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان مشوق‌های سرمایه‌گذاری در سطح استان به ویژه شهرها اعمال می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا، وحید امیری گفت: توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری نیازمند اعمال مشوق‌های موجود و تلاش برای افزایش تسهیل‌گری توسط دستگاه‌های مرتبط است.

معاون گردشگری استان کرمانشاه افزود: افزایش اقدامات تشویق کننده در حوزه سرمایه‌گذاری برای حمایت از گردشگری یک ضرورت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

او تصریح کرد: نقش شهرداری و شورای شهر در اجرای این مشوق‌ها بسیار مهم و تعیین کننده است.

امیری گفت: در جلسه اخیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان یکی از دستور کارهای ویژه بررسی این موضوع بود که با تاکید معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه مطرح شد.

معاون گردشگری کرمانشاه ادامه داد: اگر ما بخواهیم به یک استان مقصد در حوزه گردشگری تبدیل شویم باید برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری به ویژه در حوزه افزایش هتل‌ها و تخت‌های استاندارد اقدامات ویژه‌ای را انجام دهیم.

او افزود: تحقق این مهم نیازمند حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای احداث مجموعه‌های جدید است که با تسهیلات و مشوق‌های لازم برای سرمایه‌گذاری فراهم شود.

امیری اضافه کرد: همچنین بخشی از زیرساخت‌های موجود به ویژه در شهر کرمانشاه نیز نیازمند بازسازی و مرمت هستند که باید با همکاری استانداری، شهرداری و شورای شهر و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این مسیر تسهیل‌گری شود.

امیری در خاتمه تاکید کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران یک وظیفه و نیاز ویژه برای استان است که باید با اولویت به آن توجه شود.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403040700308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha