فاز نخست مجتمع گردشگری دربند سرعین مهیای پذیرش گردشگران شد

فرماندار سرعین گفت: فاز اول مجتمع گردشگری دربند سرعین به عنوان اولین پل سه طبقه معلق کشور آماده بهره‌برداری شده است.

به گزارش میراث آریا، باقر باقرزاده گفت: مجموعه گردشگری دربند سرعین تیرماه سال گذشته کلنگ‌زنی شد و با تلاش سرمایه‌گذار و عوامل اجرایی فاز نخست این مجموعه به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد تا پذیرای مسافران و گردشگران ورودی به سرعین باشد.

فرماندار شهرستان سرعین با بیان اینکه بعد از افتتاح و راه‌اندازی فاز اول، عملیات اجرایی فاز دوم آغاز می‌شود، افزود: فاز دوم شامل زیپ‌لاین، دوچرخه هوایی، بازار سنتی و اقامتگاه صخره‌ای است که امیدواریم سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

او میزان سرمایه‌گذاری برای اجرای فاز اول پل معلق ورگه‌سران سرعین را ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با افتتاح فاز اول ۶۰ نفر و با راه‌اندازی فاز دوم ۱۲۰ نفر در این مجموعه اشتغال می‌یابند.

باقرزاده ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده از سوی اداره کل میراث‌فرهنگی و استانداری اردبیل بیشتر زیرساخت‌های مورد نیاز در مجتمع گردشگری دربند سرعین فراهم شده و نواقص موجود در تامین زیرساخت‌هایی از قبیل گاز رسانی، آبرسانی، برق رسانی و جاده‌سازی نیز در حال تکمیل است.

فرماندار سرعین همچنین از تامین زیرساخت اینترنت پرسرعت و فیبر نوری در مجموعه گردشگری دربند سرعین خبر داد و گفت: تمام زیرساخت‌های مورد نیاز مجموعه با هدف ارائه خدمات مطلوب به گردشگران تامین می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041000436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha