پاسخگویی برخط مردمی مدیرکل میراث‌فرهنگی استان مرکزی از طریق سامانه ۱۱۱

به منظور تقویت تعامل مردم و دولت و پاسخ‌گویی مستقیم به مسائل و مشکلات شهروندان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از طریق سامانه ۱۱۱ سامد ارتباط مردم و دولت در محل استانداری مرکزی پاسخگوی تماسهای تلفنی همشهریان و هم استانی‌ها شد.

به‌گزارش‌میراث آریا، محمود نراقی مدیر کل، امروز  ۱۰ تیر ماهه ۱۴۰۳ به همراه معاونان اداره کل با حضور در مرکز سامد به سؤالات مرتبط با سه حوزه مرتبط با این اداره کل پاسخگوی مردم استان بود و تماس‌های مختلف شهروندان در قالب درخواست‌، پیشنهاد، گزارش و شکایات را به صورت مستقیم پاسخ داد.

در این نشست 2 ساعته، تعدادی از هم استانی‌ها در تماس با شماره ۱۱۱ مسائل و مشکلات خود را در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مطرح کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: عمده مسائل مطرح شده در این گفت‌وگوها مربوط به  پیگیری ثبت آثار تاریخی در روستاهای استان، استفاده هنرمندان از بازارچه‌های دائم صنایع‌دستی، تسهیلات در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی و مشکلات و همچنین اعطای تسهیلات صنایع‌دستی، مرمت اماکن تاریخی استان و فراهم کردن زیرساخت‌ها در کنار جاذبه‌های گردشگری را از جمله مهمترین مطالبات مردم در تماس‌های تلفنی بود.

مرادی در ادامه افزود: این سامانه راه دسترسی به مسئولان را آسان کرده است و  ارباب‌رجوعان با توسعه وسایل ارتباطی می‌توانند از طریق غیر مستقیم بدون تلف‌شدن وقت و هزینه رفت و آمد پیگیر  امورات اداری خود باشند.

او تصریح کرد: مسائل و مشکلات مطرح شده در کوتاه‌ترین زمان بررسی و نتیجه آن از طریق پیامک به اطلاع افراد تماس‌گیرنده، خواهد رسید.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) از ساختارهای مهمی است که با هدف رسیدگی به مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن بدون نیاز به مراجعه حضوری آنان راه‌اندازی شد و نماد پاسخگو بودن دولت به شهروندان است که این راهبرد دولت در این استان به گفته مردم بسیار تاثیرگذار بوده است.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403041000454
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha