غارعلیصدر صدرنشین جاذبه های گردشگری همدان/ بازدید یک میلیون و ۷۶۴ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری همدان

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: یک میلیون و ۷۶۴ هزار و ۱۴۴ نفر گردشگر در سه ماهه نخست سال جاری از بناهای تاریخی، جاذبه های طبیعی و موزه های این استان دیدن کردند.

به گزارش میراث‌آریا، محسن معصوم‌علیزاده در بازدید از غار علیصدر گفت: آمار بازدید گردشگران خارجی از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی این استان در این مدت نیز سه هزار و ۷۸۶ نفر ثبت شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی همدان ادامه داد: غار علیصدر با ۱۹۸ هزار و ۲۹۲ نفر بازدیدکننده صدرنشین جاذبه‌های گردشگری استان همدان در سه ماهه نخست سال جاری قرار دارد.

او  تصریح کرد: در شهرستان همدان آرامگاه بوعلی با ۸۴ هزار و ۲۶۰ گردشگر ایرانی و ۱۲۰ گردشگر خارجی، آرامگاه باباطاهر با ۷۰ هزار و ۳۰۲ گردشگر ایرانی و ۲۹ گردشگر خارجی در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

معصوم علیزاده گفت: براساس آمارهای ارائه‌ شده در این مدت ۶۲ هزار و ۴۲۶ نفر شب در مراکز اقامتی رسمی شامل هتل، هتل آپارتمان، اقامتگاه‌های سنتی، بوم گردی، خانه مسافرها، زائرسراها، اردوگاه‌ها، پارک‌های ملی، طبیعت‌گردی و مجتمع‌های بین‌راهی و غیره اسکان یافتند که ۶ هزار و ۸۹۷ نفر از آنها خارجی بودند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041000455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha