اختصاص ۷ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان زرندیه استان مرکزی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرندیه از اختصاص هفت میلیارد تسهیلات بانکی مشاغل خانگی به هنرمندان صنایع‌دستی در سال جاری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، زهرا رنجبر روز  سه شنبه۱۲ تیر ماه ۱۴۰۳ در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان زرندیه گفت: مبلغ ۷ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به ۹ نفر از فعالان عرصه صنایع‌دستی شهرستان زرندیه اختصاص داده شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرندیه افزود: دارا بودن سهم بالا در ایجاد اشتغال، هزینه‌های پایین تولید، تنوع تولیدات، عدم نیاز به زیرساخت‌های گسترده و عدم نیاز به حجم بالای سرمایه‌گذاری باعث می‌شود فرصت‌های اشتغال در این حوزه بسیار مطلوب باشد و با حمایت از این بخش و فعالان این حوزه‌ها به اشتغال‌زایی و تثبیت اشتغال موجود دست یافت.

او تصریح کرد: این تسهیلات برای توسعه و تجهیز کارگاه های هنرمندان صنایع‌دستی در رشته‌های گلیم‌بافی، منبت کاری، میناکاری و... دریافت شده است.

رنجبر با اشاره به اینکه با پرداخت تسهیلات و حمایت از مشاغل خانگی، کارگاه‌های کوچک صنایع‌دستی در شهرستان‌ها توسعه و تجهیز می‌شوند و این مهم در اشتغالزایی و رونق کسب و کارها و حفظ اصالت هنر در استان موثر است، بیان کرد: متقاضیان تسهیلات مشاغل خانگی می‌توانند برای تکمیل مراحل ثبت نام و دریافت معرفی نامه به اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این شهرستان مراجعه کنند.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403041300587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha