هدفگذاری برای اجرای ۵۰ پروژه بازآفرینی شهری و گردشگری در بافت تاریخی تبریز

شهردار منطقه ۸ تبریز با اشاره به اجرای پروژه‌های مشارکتی از هدف‌گذاری برای اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری و گردشگری در بافت تاریخی تبریز در مسیر توجه به توسعه درآمدهای پایدار خبر داد.

به گزارش شهریار، حسین منیری فر در جلسه روز سه‌شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ معاونین و مدیران منطقه ۸ تبریز ضمن تأکید بر لزوم توجه ویژه به توسعه درآمدهای پایدار به همراه اجرای پرسرعت پروژه های عمرانی گفت: اجرای پروژه‌های بزرگ نیازمند مشارکت بخش خصوصی‌ست که در این راستا جلسات متعددی با سرمایه‌گذاران مطرح استانی و کشور برگزار شده و هدف‌گذاری برای اجرای ۵۰ پروژه بازآفرینی شهری و پروژه های گردشگری متعددی در بافت تاریخی فرهنگی شهر تبریز صورت گرفته است.

شهردار منطقه ۸ تبریز ادامه داد: به منظور ساماندهی محورهای تاریخی و گردشگری منطقه ۸، چندین پروژه بازآفرینی شهری به همراه احداث مسیرهای پیاده راهی مشخص شده که می‌بایست به بهترین نحو ممکن و با نهایت دقت اجرایی شوند.

او با اشاره به تمرکز شهرداری منطقه ۸ برای رسیدن به درآمدهای پایدار افزود: لازم است تا برای ایجاد درآمدهای پایدار با جذب سرمایه‌گذاران بخش‌های خصوصی و اجرای پروژه‌های مشارکتی اقدام شود تا تحولی مالی و در نتیجه عمرانی در منطقه ۸ تبریز ایجاد شود.

منیری‌فر گفت: شهرداری منطقه ۸ در حال حاضر بالغ بر ۴۰ پروژه عمرانی در دست اجرا دارد که اکثر این پروژه‌ها فعال بوده و به جدیت در حال اجرا هستند که لازم است اجرای سریع و تکمیل پروژه‌های عمرانی در حال احداث منطقه ۸ در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041300611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha