اقتصاد گردشگری، موتور محرکه توسعه اقتصادی اصفهان است

معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور در بازدید از مجموعه عظیم گردشگری کاروانسرای مادر شاه اصفهان، اقتصاد گردشگری را موتور محرکه توسعه اقتصادی استان اصفهان دانست.

به‌گزارش میراث‌آریا، روز سه شنبه ۱۲ تیرماه، محسن کوشش تبار معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور با حضور محمود حقیقت سرشت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، امیر کرم‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و جمعی از مدیران ارشد استانداری و اداره‌کل، از مجموعه عظیم گردشگری کاروانسرای مادر شاه اصفهان بازدید کردند.

محسن کوشش تبار معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور در این بازدید گفت: این مجموعه عظیم که بیش از ۱۰ سال است در حال اجراست، در محور گردشگری و تاریخی شمال استان اصفهان واقع‌ شده و پس از بهره‌برداری در کنار ایجاد اشتغال مستقیم برای بیش از ۷ هزار نفر از شهروندان این استان و شهرهای پیرامون، می‌تواند میزبان هزاران نفر از گردشگران از سراسر کشور به دلیل قرار گرفتن در شاه‌راه شمال به جنوب کشور باشد.

او ادامه داد: معتقدم با توجه به طرح‌های خوب گردشگری که در استان در حال اجراست، اقتصاد گردشگری می‌تواند موتور محرکه توسعه اقتصادی استان باشد، لذا با توجه به اینکه وزارت کشور نقش راهبردی در دولت دارد، از آمادگی لازم به‌منظور هماهنگی با تمامی نهادهای دولتی برای حمایت از سرمایه‌گذاران گردشگری در پهنه استان اصفهان برخوردار هستیم.

در این برنامه معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور به مدت سه ساعت از بخش‌های مختلف این طرح عظیم گردشگری، شامل احیای کاروانسرای تاریخی مادرشاه، طرح‌های اقتصادی و فرهنگی در حال تاسیس در پیرامون آن و همچنین از مجتمع بزرگ بین‌راهی این مجموعه و هتل در حال ساخت آن بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041300618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha